2013. november 10., vasárnap

Lvl up: Hőálló üvegtepsi

- Occsótepsiiiii! - ordítottam, és Bubi legnagyobb riadalmára kiugrottam a bevásárlókocsi mögül, azzal rávetettem magam a polcra, ahol a mindenféle iszonyatdrága sütőalkalmatosság között szerényen meghúzódott egy hatalmas, vastagfalú thermotál, potom 2000 forintért. Egyetlen darab. Uccsó, leakciózva.
- Hol akarnak átbaszni? - forgattam gyanakodva. - Meg van repedve? Aztán majd szétrobban a sütőben és a repülő üvegszilánkok elmetszik a gigámat?
- Nem látok semmit - mondta Bubi.
- Én se - vigyorogtam. - Ennyiért simán megveszem. Hát most csak nézd meg. A többi mind ilyen 6-10.
- Vedd.
- Tudod te mit jelent ez? - lelkendeztem. - Végre lesz egy normális sütőalkalmatosság a konyhámban! Nem Ciccnyog miniatűr fémtepsijére kell rászorulnom! Nem kell két adagban sütnöm az almáspitét meg húsokból is tudok normális méretű vendégséget rendezni. Úúúúúú, ebbe mennyi kaja belefér! Megmegmeg a rakott dolgok! Egész új távlatok nyílnak meg előttem!
- Oké...
Azt hiszem, diszkréten nyáladzottam.

Szóóóóóval... íme a konyhám legújabb tagja:

Végre süthetek kedvemre!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése