2013. október 20., vasárnap

Lvl up: Botmixer

Oké, oké, megtörtem.
Nemrég még azt ecsetelgettem Ciccnyognak, hogy ha már botmixert veszek, akkor tényleg valami 600W-os szörnyetegre ruházok be. Azonban annyiszor futottam már bele, hogy mennyivel is könnyebb dolgom lenne, ha már lenne, úgy döntöttem, mégis megelégszem egy kisebbel (és olcsóbbal, persze).
Besétáltam hát a Va (francokat, nekem ezért még nem fizetnek) szóval a bótba, és megvettem eztetet.




Ezt azé' kell iderakni külön posztba (meg mind az újakat, ha lesznek) mert a konyhám fejlesztésével, ahogy új eszközök kerülnek a kezem alá, egyre több mindent készíthetek, vagyis jelentős hatással lesznek az ételek jellegére, vagyis a blogposztokra is.

A botmixer egyébként azért különleges, mert én magam tulajdonképp egyetlen forintot sem fektettem bele. Ugyanis az utolsó fityingig a becsületkasszámban összegyűlt összegből vásároltam. Ez azon vendégeim hozzájárulásából valósult meg, akiknek tetszett a főztöm. Úgyhogy a teljesség igénye nélkül:
Zoltán, Ciccnyog, Bubi, Nóri (és pasija), Timi, Tomi, Röfipingvin, és mind a többiek, akikről nem tudok, mert lehet hogy a hátam mögött dobtak a dobozba (vagy nem) ezt nektek köszönhetem.

Ezzel az eszközzel szintet léptem. Mindenféle krémek, kencék, pürék nyíltak meg előttem. Egy teljesen új pálya. Elfelejthetem az idő- és energiazabáló fémszűrős passzírozást, ezért pedig nem lehetek elég hálás.
Egyszóval: Szakállas Szakács LEVEL UP!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése