2013. július 20., szombat

Beköszönő

Hogy miért e blog? 
Mert rájöttem, hogy nem táplálkozom helyesen. Sőt, nem hogy helyesen, de rendszeresen se.  
Eszem én persze, de csak mithogy épp kutyafuttában, amit érek a városban jártomban-keltemben. (Van ilyen kifejezés...? Nem baj, most lesz.) Ahogy belegondoltam, mit is ettem voltaképp az utóbbi időben, igen siralmas eredményre jutottam. Változatosságot nemigen fedeztem föl étrendemben, jobbára tésztákat fogyasztottam, nem is hetek, de jóformán hónapok óta. Hát istenem, nem tehetek róla, hogy Budapesten gyakorlatilag minden második sarkon pékség van... a szénhidráthoz a legegyszerűbb és a legkényelmesebb hozzájutni. 
Aztán mit is ettem mostanában... Ettem pizzát. Sörrel. A sör az fontos. Aztán ettem kínai kaját... mit is még... lángost, jó sajtos-tejfölös-káposztásat... aztán mintha egyszer lett volna valami más is... ja nem. Nagyjából ennyi. 
Zöldséget alig vettem magamhoz, néha egy-egy erőspaprikát (az király) vagy némi paradicsomot. And that's IT! A húsról lassan azt sem tudom, micsoda. 
Családom nincs, jelenleg egyedül vagyok, főtt ételről csak a mesékben hallottam. 
Aztán a kezembe került egy gasztronómiai témájú könyv, és elborzadtam. Mennyi minden finomsággal tölthetné meg az ember a gyomrát, én meg erre beleszoktam a hétköznapok mókuskerekébe és ez az igény lassan ki is halt belőlem. Felmerült bennem az is, hogy mi lesz így a vitaminokkal? Meg a tápanyagokkal? Gyakorlatilag üres kalóriákat vettem magamhoz, aztán meg csodálkozom, hogy kibasznak a véradásról vashiány miatt...
Úgyhogy elhatároztam: Életmódot váltok, és mostantól legalább hetente háromszor főtt ételt fogok enni! A bénázásaimról pedig be fogok számolni itt a blogban. 
Kívánjatok szerencsét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése