2013. november 22., péntek

Lvl up: Tepsik és pároló

Igyekszem nem hosszúra nyújtani az ilyen eszközbeszerzős bejegyzéseket, de bővült pár olyan dologgal a konyhám, amikkel új lehetőségek nyíltak meg előttem, úgyhogy ezekeről csak meg kell emlékeznem néhány mondatban.


Először azzal kell kezdenem, hogy ismét beszélő viszonyba kerültem apámmal. Ezáltal haza jutottam, és mint ilyen, engedélyt kaptam arra, hogy kipakoljam a kamrát.
- És akkor mit vihetek el innen? - érdeklődtem a telefonban, miközben a kamrában tornyosuló, húgom által sose használt eszközöket néztem.
- Amit akarsz - biztosított apám.
Szó szerint vettem.
Bepakoltam egy mély üvegtepsit, valamint egy zöldségpárolót, aminek körülbelül egy éve igen nagy hasznát vettem, amikor még otthon laktam vidéken, és elhatároztam;fogyok 20 kilót.
Valamint legnagyobb meglepetésemre előkerült az a kerámiabevonatú tepsim, amit valakitől kaptam valamikor, de akkoriban nem foglalkoztam komolyabban a sütögetéssel, így körülbelül egyszer használtam. Most örültem, mint majom a farkának.
Bubival ezeket felcígöltük Pestre.


A másik beszerzésemet magamnak köszönhetem, és különösebb sztorija nincs. Bubival kolbászoltunk a Tescoban, és ismerkedtünk az Erzsébet utalvány rejtelmeivel, amiből eltartható szárazárut meg konzerveket akartunk spájzolni. Aztán megláttam, hogy a konyhai részlegen 2000 forintra van árazva egy hatalmas, hőálló üvegtepsi. Egyetlen darab volt belőle. Miután átforgattam, és mindenféle áltudományos vizsgálatnak vetettem alá, megállapítást nyert, hogy nem repedt, nem fog felrobbanni a sütőmben, és valószínűleg nem átbaszni akarnak vele (habár ezt manapság sosem lehet egyértelműen megállapítani.) Így ez is hazakerült hozzám.


Jöhetnek a tepsis mindenfélét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése