2013. augusztus 19., hétfő

Első havi áttekintő

Nakérem, egy hónapos lettem.
És micsoda hónap volt ez!
13 különböző étel, holott korábban rántottán, zacskós levesen, meg spagettin éltem... ez azért nem semmi.
Őszintén szólva kissé magam is meg vagyok lepve, de a lendület még mindig tart, a kedvem nem ment el, és vannak kedvező visszajelzések! Úgy tűnik az ötlet, hogy humoros ki- és beszólásokkal tarkítva rögzítem kezdeti csetlés-botlásaimat, jó fogadtatásra talált.
Ügyes vagy, ha mindet Magad csináltad! Büszke lehetsz Magadra, Házias Agglegény!
Még mindig imádom a blogod :DDD Most, amíg főztem végig az eszemben járt, akkorát röhögtem, mikor megláttam a sót az asztalon és szinte láttam fölötte, hogy NaCl :DDD
"Fehér." Jóvan XDDDD
"Tömbösített romlott tej."
Komolyan, remélem, sose fogysz ki ezekből XD
"Igyál marha! Nesze te részeg disznó!" XDDDD
Oké. Kérdés. Mikor lesz olyan event, ahol én is kóstolhatok valamit a főztödből? :D
 Ez a tokfozelek recept nagyon poen lett xd
"#d6883d hex color information" Beszarok ezen. Ilyen hogy jut eszedbe? :D
Neee idegesíts, hogy ez is a te műved. :DDD  Hát az eszem megáll.
Hagymaleves... És nem szóltál. és nem szóltál hogy ilyet csinálsz és menjek megkóstolni.
Ezeket a megnyilatkozásokat a facebook ismerőseimtől kaptam. Néhányan már rátaláltak a blogomra, páran még csak azokat a képeket látták, amiket a facebookos albumomba dobáltam fel. Mivel azonban egy hónapos lett a blogom, és számomra is nyilvánvalóvá vált, hogy nem futó fellángolásról van szó, hanem ezt igenis csinálni fogom, azt hiszem ideje lesz leleplezni magam, terjeszkedni, kommentelni más gasztroblogokra, reklámozni, ilyesmi... Mert az például elég szomorú, hogy úgy látszik, olvassák, értékelik, tetszik nekik, ide, a blogomra még senki sem kommentelt. No de ami késik, az a gyorsvonat.
Egy hónap alatt nagyot fordult a világ. Olyan dolgokat főztem és kóstoltam meg, amiktől korábban ódzkodtam, felfedeztem a piacozás hangulatát, vendégségeket tartottam, lett új barátnőm, egyszóval nem unatkoztam.

A következő hónap remélhetőleg még ennél is izgalmasabb lesz.
Gasztronómiai szempontból persze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése